Klachten

KLACHTENPROCEDURE

De gewone klachten over zaken in de opleiding worden binnen het team besproken en naar de deelnemer(en) teruggekoppeld. 
Voor andere klachten hebben we het volgende stappenplan:

  1. Laagdrempelige klachten of vragen kunnen aan de betreffende event manager voorgelegd worden. 
  2. Klachten over de event manager kunnen bij de Managing Director neergelegd worden.
  3. Het is tevens mogelijk om klachten door te geven via het onderstaande klachtenformulier
  4. In geval van klachten over de gehele opleiding of de Managing Director zal een onafhankelijke mediator worden ingezet.
  5. Mochten klachten na bovenstaande procedure nog niet zijn afgehandeld naar ieders tevredenheid, dan wordt de klacht voorgelegd aan een onafhankelijke, derde partij: mr Marsja Wierenga, juriste te Utrecht.

Afhankelijk van de klacht wordt er hoor en wederhoor toegepast en teruggekoppeld. 
Consequenties zullen zo spoedig mogelijk worden afgehandeld.
Klachtenbrieven worden binnen 14 dagen beantwoord met hoe er verder gehandeld gaat worden in de procedure. 
Klachten worden door alle partijen vertrouwelijk behandeld.
Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en worden tot twee jaar na dato bewaard. Ons uitgangspunt bij alle klachten is dat we ons voordeel willen doen met klachten om hiermee onze dienstverlening te verbeteren.

 


 

klachtenformulier

Volledige naam (verplicht)

E-mail (verplicht)

Telefoonnummer

Conferentie/cursus die uw klacht betreft (verplicht)

Mijn klacht heeft te maken met... (verplicht)

Geef hier een korte omschrijving van uw klacht (verplicht)

Be Sociable, Share!